A radiológiai munkakörnyezet digitalizációja miatt a teleradiológia a napi rutin részévé vált. Amit az ICONOMIX kínálni tud, az egy olyan országos szakmai közösség, ahol szubspecialistákkal lehet konzultálni, akár tőlük tanulni, bármelyik területen. A munkafolyamatokat úgy alakítjuk ki, hogy kiszámítható legyen a terhelés, ill. a teleradiológiával eltöltött idő. Kollégáink a munka teljes keresztmetszetét támogatják és a technológiai környezetet is úgy alakítottuk ki, hogy a radiológus hatékonyan tudjon dolgozni. A legfontosabb szakmai célunk a minőség!
Az ICONOMIX Kollégáinak az alábbi megoldásokkal támogatja a zavartalan szakmai munkát:
- Tervezhető, kiszámítható munkaterhelést biztosítunk, teljesítmény arányos díjazással, Radiológusaink vállalásai adják az ICONOMIX kapacitását. Erre építenek a betegellátást nyújtó egészségügyi szolgáltatók, a Pácienseik.
- Biztosítjuk a vállalt időszakokban a prioritások között skálázható, egyeztetett esetszámokat.
- Lelet megfordulási (TAT) prioritásaink igazodnak a vállalásokhoz - ahogy a Partnerek igényeihez is
- Eset Menedzserek rendelkezésre állásával kiemelt támogatást biztosítunk Radiológusainknak, napi elérhetőséggel, mind a partneri, mind a személyes problémák megoldására
- Orvosszakmai kapcsolattartóink (orvosigazgatók, szekcióvezetők) a szakmai folyamatokat felügyelik, irányítják, szükség esetén szakmai problémák megoldásában közreműködnek, Radiológusainknak mindig elérhetőek, bármilyen szakmai probléma esetén segítségükre vannak.
- Vizsgálati protokoll megfelelőségi és technikai minőségbiztosításunk a Partnereink felé, Radiológusainkkal közösen együttműködve a képalkotó modalitások (berendezések) képminőségét, az elvégzett vizsgálatok szakmai megfelelősségét (beutaló kérdésére megfelelő protokollal végzett vizsgálat) folyamatosan fejleszti
- Belső szakmai minőségbiztosításunk lehetőséget ad Kollégáinknak szakmai tudásuk folyamatos fejlesztésére, a visszajelzésekre, nemcsak az akkreditált szakorvosképzésünkben, a belépő új szakorvosainknál, hanem a leletező szakorvosaink esetében is. A szakmai fejlődés követését fejlett, összetett dashboard segíti, szakmai kontrolling rendszerünk felügyeli
- Az ICONOMIX Akadémia egy, a szakmai fejlődést támogató elképzelésünk, amely magába foglalja a belső képzések szervezését, a szekció menedzsmentet, az akkreditált szakorvosjelölt képzés koordinálását, a belső szakmai minőségbiztosítás felügyeletét és koordinálását, Intranet-felületen szakmai-protokollok, egyéb szakmai dokumentumok elérhetőségét, folyamatos belső kommunikációt biztosít
- Kongresszusi, továbbképzési támogatást nyújtunk Kollégáinknak, mert szakmai fejlődésük számunkra, Partnereink Páciensei számára is fontos
- Teljes digitális workflow, kommunikáció, DICOM-alapú képátvitel, PACS-kompatibilitás, gyors és biztonságos rendszerkapcsolat, professzionális, saját, folyamatos fejlesztésű RIS, IT háttér és támogatás, amely a teljes teleradiológiai folyamatot leköveti, az igények-vállalások egyeztetésétől a teljesítésigazolás elkészítéséig
- IT-beszerzés támogatással kedvezményes áron biztosítunk hangfelismerő rendszert, annak a hardverét és diagnosztikus monitorokat
- Minden helyzetben jogilag és adatvédelmileg megfelelő dokumentációnk, ügykezelésünk és kommunikációnk saját kamarai jogtanácsossal, és külső megbízott szakértőkkel valósul meg, támogatva, segítve a Kollégák problémáit is. A hatósági adminisztratív folyamatok támogatását (pl. NNGYK, ESZENY) naprakész Kollégánk segíti.
Amennyiben szeretne részt venni a RTG, CT, MR távleletezésben, kérjük, hogy az Adatvédelmi tájékoztató elolvasása és elfogadása után töltse fel a szakmai önéletrajzát, válassza ki, hogy melyik területen kíván velünk együttműködni, illetve tegye fel kérdését az Ön által kiválasztott területre vonatkozóan. Kollégáink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot, megválaszolják kérdését. Köszönjük érdeklődését!